bip bip top
   
 
 
drukuj

2009-12-31 11:34:48

Przetarg nieograniczony na Urządzanie i porządkowanie terenów zieleni na Placu Wolności w Wyśmierzycach - "Park"


Przetarg nieograniczony na Urządzanie i porządkowanie terenów zieleni na Placu Wolności w Wyśmierzycach - "Park"

RBI.341 –  1/09                                                                        Wyśmierzyce 31.12.2009 



                                                                                                                                                                                                                                                    

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

ROBOTY BUDOWLANE
 I. ZAMAWIAJĄCY:      
 Burmistrz Wyśmierzyc
                                 
z siedzibą: Urząd Miejski
                                  
ul. Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce
                                  
tel. (048) 61 57 003, fax. (048) 61 57 015, www.wysmierzyce.pl
                       
II. TRYB ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 Pzp.
 III. Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wysmierzyce.samorzady.pl w zakładce przetargi.      
SIWZ
dostępna jest również nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego:  
Urząd Miejski  , ul. Mickiewicza 75 26-811 Wyśmierzyce, pok. nr 212 
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:    
Urządzanie i porządkowanie  terenów zieleni  na Placu Wolności w Wyśmierzycach – „PARK”
 
Zamówienie
obejmuje:     
3.1. odtworzenie trasy  i punktów wysokościowych
1) odtworzenie przebiegu trasy , przy liniowych robotach ziemnych 
2) przeniesienie i  odtworzenie  punktów istniejącej  osnowy geodezyjnej
 3.2. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej
1) mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, - humusu  grubości średnio  do 15 cm. Zagospodarowanie humusu należy do Wykonawcy;
 3.3. wycinka krzewów wraz z karczowaniem
1) mechaniczne ciecie żywopłotu gęstego wraz z karczowaniem
3.4. Rozbiórka  elementów  dróg
1)Rozebranie ogrodzenia – cokół z betonu , słupki stalowe, przęsła z siatki  w ramach, wysokość ogrodzenia do 1,0m. Materiał z rozbiórki stanowi własność Inwestora.
2)Rozbiórka cokołu betonowego piaskownicy. Materiał z rozbiórki stanowi własność Inwestora.
3)Rozbiórka istniejącej nawierzchni  z chudego betonu ( alejki parkowe) , grubość do 15 cm. Materiał z rozbiórki stanowi własność Inwestora.
4) Mechaniczna rozbiórka  istniejącej nawierzchni  z kamienia brukowcowego 16-20 cm,
5) Rozbiórka obrzeża betonowego  6x20 z odwozem materiału do 1 km. Materiał  z rozbiórki stanowi własność Inwestora.
6)Rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50, na podsypce  piaskowej. Materiał z rozbiórki stanowi własność Inwestora.
7) Rozbiórka  krawężnika drogowego betonowego  20x30, na podsypce  piaskowej  z wywozem  do 1 km. Materiał z rozbiórki własnością Inwestora
3.5. Wykonanie wykopów, koryta i nasypów
1)Mechaniczne wykonanie nasypów  z gruntu kat. I –II z transportem urobku  na nasyp samochodem na odległość do 3 km z formowaniem i zagęszczaniem  nasypu  oraz zwilżeniem w miarę  potrzeby  warstw  zagęszczanych  wodą  ( skarpa w parku)
PODBUDOWY – ( alejki, ścieżki, place wypoczynkowe, chodniki piesze)
3.6. Koryto wraz z zagęszczeniem podłoża
1) Koryto wykonywane mechanicznie  na całej szerokości, głębokości do 30 cm
3.7. Warstwy odsączające
1) Wykonanie  warstwy odsączającej  z piasku grubości  10 cm po zagęszczeniu.
3.8. Podbudowa – ulepszone podłoże z kruszywa naturalnego  stabilizowanego cementem ( GSC)  
1) Wykonanie podbudowy  z GSC o RM-1,5MPA  wraz z pielęgnacją, z dowozem materiału samochodem z odległości  do 15 km. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
NAWIERZCHNIA – ( alejki, ścieżki, place wypoczynkowe w parku)
3.9. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
1) Nawierzchnia z kostki brukowej szarej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej grub. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem
2) Nawierzchnia z kostki brukowej  kolorowej ( żółta grubości 6 cm, na podsypce cem.- piaskowej grub.3 cm, spoiny wypełnione piaskiem.
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I TOWARZYSZĄCE
3.10. Umocnienie powierzchniowe  skarp nasypu.
1) Ręczne plantowanie skarp i korony  nasypów w gr.kat. I-II.
2) Humusowanie  z obsianiem trawą skarp nasypu o szerokości do 2,0m, przy grubości humusu 5 cm wraz z dowozem  humusu
.
3) ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim  nie zadarnionym wraz z wyrównaniem  i profilowaniem  powierzchni  gruntu rodzimego.
ELEMENTY  ULIC (chodniki piesze wokół parku)3.11. Krawężniki  betonowe drogowe
1)Ustawienie krawężników drogowych , betonowych  o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy  z betonu  B-10
3.12. Chodniki z kostki brukowej  betonowej
1) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, grubości 6 cm, kolorowej ( żółta) na podsypce cem- piaskowej grubości  3 cm, spoiny wypełnione piaskiem.
2) Wykonanie chodników  z kostki brukowej szarej, grubości 6 cm, na podsypce  cem .– piaskowej grub. 3 cm, spoiny wypełnione  piaskiem.
3.13. Obrzeża betonowe chodnikowe
1) Ustawienie obrzeży betonowych  o wym. 20x6 cm, na podsypce cem.. – piaskowej  grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem
ZIELEŃ DROGOWA I  PARKOWA3.14. Zieleń drogowa ( drzewa, krzewy, byliny, trawniki)
1)Sadzenie bylin liściastych  z zaprawą całkowitą dołów, ziemią urodzajną  - kompostem , na terenie  płaskim w gr. kat. I-II, szerokość i głębokość dołów  0,3 mb wraz z obsypaniem korą  warstwą grubości 5 cm.
2)Sadzenie krzewów liściastych  z zaprawą całkowitą dołów  ziemią urodzajną – kompostem, na terenie płaskim w gr. kat. I – II, szerokość i głębokość dołów 0,50 mb wraz z obsypaniem korą warstwą grubości 5 cm.
3)Sadzenie krzewów iglastych z zaprawą całkowitą dołów ziemią urodzajną – kompostem , na terenie płaskim w gr. kat. I – II,  szerokości i głębokości  dołów 0,50 mb wraz z obsypaniem  korą warstwą grubości  5 cm.
4)Wykonanie  trawników dywanowych  siewem w terenie płaskim , z uprzednim humusowaniem  torfem ogrodniczym warstwą grubości  10 cm.
5) Przesadzanie drzew młodszych  z bryłą korzeniową szerokości i grubości  0,70 mb, z  zaprawą dołów  ziemią urodzajną – kompostem i  obsypaniem korą warstwą grubości  5 cm.
6) Sadzenie  drzew liściastych  z zaprawą całkowitą dołów, ziemią urodzajną – kompostem , na terenie płaskim w gr.kat. I-II, szerokość  i głębokość  dołów 0,70 mb wraz z obsypaniem  korą warstwą grubości  5 cm..
ELEMENTY WYPOSAŻENIA3.15.Urządzenia i wyposażenie parku
1) Ławki parkowe żeliwne – siedzenia z drewna  wraz z montażem.
2) Kosze na śmieci wraz z montażem.
3) Zestaw do gier szachy/warcaby wraz  z montażem.
4) Słupki wygrodzeniowe, żeliwne wraz z montażem.5) Łańcuch  do wygrodzenia żeliwny wraz  z montażem
.
ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE
3.16. Infrastruktura  podziemna
1) Regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych, betonem B-15  

Szczegółowy opis zamówienia został określony w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym i SST. 
 
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Określenie CPV: 45.23.31.40 - 2.  
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 
 VI. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67     ust. 1 pkt 6. 
 VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  31 sierpnia 2010 roku 
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA        SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
VIII.1 Warunki ogólne:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)  nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22     ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U.
    z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058).
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali min.2 roboty    budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające     swoim rodzajem i wartością robotom podobnych obiektów stanowiącym przedmiot zamówienia,  
 potwierdzonymi  dokumentami,  że roboty  te zostały wykonane należycie,
3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także przy    wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do     wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi     oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi     przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów     budownictwa oraz urbanistów,
 
4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
5) udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert.
3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.
4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju  pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6)Aktualne zaświadczenie z właściwego  Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert.
7)Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania  robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem  o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami  prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów  budownictwa oraz   urbanistów).
8) Pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał , że takimi osobami nie dysponuje,
9) Wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca,
10) Pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał , że zostaną udostępnione przez inny podmiot,
11) Wykaz  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat  robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy dróg – z podaniem ich wartości,  daty i miejsca  wykonania oraz  załączeniem dokumentów  potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 
IX. WADIUM: 5.000,00 PLN.
Wadium należy wnieść do dnia 29.01.2010r. do godz. 11.00. 
 X. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena – 100% 
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Urząd Miejski , ul. Mickiewicza 75, Sekretariat pok. nr 202, do dnia 29.01.2010 r., do godz. 11.00. 
XII. Termin związania ofertą – 30 dni 
XIII. OTWARCIE OFERT:Urząd Miejski w Wyśmierzycach, ul. Mickiewicza 75, pok. nr 212 dnia 29.01.2010 roku o godz. 11.15. 
                                                                                                                Burmistrz Wyśmierzyc
                                                                                                                                 /-/
                                                                                                                 Władysław Jasiński 
 

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ.doc SIWZ 2009-12-31 11:38:40 Walczewski Mateusz
załącznik 2KOSZTORYS OFERTOWY pARK.doc Kosztorys ofertowy-zał.2 2009-12-31 11:40:01 Walczewski Mateusz
załącznik el.ulic Park.doc Elementy ulicy 2009-12-31 11:42:46 Walczewski Mateusz
załącznik gsc PARK.doc Podłoże 2009-12-31 11:43:19 Walczewski Mateusz
załącznik ost drzewa i krzewy PARK.doc Drzewa i krzewy 2009-12-31 11:43:54 Walczewski Mateusz
załącznik ost chodniki PARK.doc Chodnik 2009-12-31 11:44:13 Walczewski Mateusz
załącznik ost humus PARK.doc Podłoże 2009-12-31 11:45:00 Walczewski Mateusz
załącznik ost kraw. PARK.doc Krawężniki 2009-12-31 11:45:22 Walczewski Mateusz
załącznik OST TRASA PARK.doc Odtworzenie trasy 2009-12-31 11:45:47 Walczewski Mateusz
załącznik PRZEDMIAR ROBÓT - PARK WYŚMIERZYCE.doc Przedmiar robót 2009-12-31 11:46:13 Walczewski Mateusz
załącznik roboty ziemne PARK.doc Roboty ziemne 2009-12-31 11:46:41 Walczewski Mateusz
załącznik rozbiórka.doc Rozbiórka 2009-12-31 11:47:06 Walczewski Mateusz
załącznik specyfikacja_mamy.doc Specyfikacja 2009-12-31 11:47:50 Walczewski Mateusz
załącznik St skarpy PARK.doc Skarpy 2009-12-31 11:48:31 Walczewski Mateusz
załącznik ST wa-wa ods. PARK.doc Warstwy odsączające 2009-12-31 11:49:02 Walczewski Mateusz
załącznik zieleń PARK.doc Zieleń 2009-12-31 11:50:01 Walczewski Mateusz
załącznik Wyjaśnienie do przetargu.doc Dodatkowe informacje do przetargu 2010-01-12 13:50:22 Walczewski Mateusz
załącznik zdjęcia roślin i urządzeń.doc Zdjęcia roślin i urządzeń 2010-01-18 09:33:03 Walczewski Mateusz

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Mateusz Walczewski
Data powstania: 31.12.2009 11:34
Data ostatniej modyfikacji: 05.01.2010 11:22
Liczba wyświetleń: 1769